• Home
  • Veelgestelde Vragen

Vraag en Antwoord

Vraag het aan Gwerkt.nl

Vragen over ander werk zoeken via Gwerkt of voor personeel werven? Antwoorden op de meest gestelde vragen vind je hier. Liever persoonlijk contact? Kijk dan hier.

STAAT UW VRAAG OF ANTWOORD ER NIET TUSSEN?

BEL ONS DIRECT

Gwerktnemers

Kan ik zelf werkgevers benaderen via het platform van Gwerkt?

Nee, dit is niet mogelijk. Werkgevers vinden jou in je zoektocht naar ander werk! Jij hoeft je enkel in te schrijven en te wachten tot je bericht krijgt dat er passend werk voor je is gevonden.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Ik ben ontevreden over een review die over mij is geschreven. Kan deze worden verwijderd van het platform?

Ik heb een baan gevonden. Kan ik mijn profiel verwijderen?

Bij wie meld ik mij af in geval van ziekte?

Hoe wordt mijn salaris bepaald?

Hoe gaat de screening in zijn werk?

Mijn profiel staat al lange tijd op Gwerkt, maar ik heb nog steeds geen werk

Staat je vraag er niet bij?

Opdrachtgevers

Hoe weet ik dat ik ervaren personeel aanneem?

Als een werkzoekende zich inschrijft bij Gwerkt, wordt deze persoon zorgvuldig gescreend door onze ervaren mensen. Hierin gaan wij niet over één nacht ijs. Door onze mensenkennis, zorgvuldigheid en persoonlijke benadering kun je ervan uitgaan, dat het getoonde personeel bekwaam is in het werk wat hij of zij zoekt. Dit kun je ook aangeven in de criteria als je mensen wil inhuren. 

Kan een werkzoekende mijn bedrijf actief benaderen?

Wat kost een bedrijfsaccount bij Gwerkt?

Hoe lang blijft mijn vacature zichtbaar op het vacature platform?

Ik vind op het platform geen juiste kandidaat. Wat nu?

Er zijn zoveel vacatureplatformen, waarom zou ik voor Gwerkt kiezen?

Staat je vraag er niet bij?